FlexLimit utförde en kundundersökning från 6 juli till 15 augusti 2017 för att kunna förbättra våra tjänster. I denna artikel har vi sammanställt svaren i en infograf. Vi vill tacka alla som tog till sig tiden att besvara undersökningen.
Över 400 nöjda svar
I år gjorde vi för första gången en kundundersökning här på FlexLimit. Vi vill tacka alla 407 deltagare som besvarat undersökningen. Vi glädjer oss över de positiva resultaten och återkopplingen vi mottagit.
Resultaten bevisar att vi är på rätt väg, då till exempel 92,72% av respondenterna ansåg sig vara nöjda eller extremt nöjda med vår verksamhet. Då vi ställde frågan Varför valde du FlexLimit var de 3 populäraste orsakerna Snabba överföringar, Smidighet och bra kundtjänst vilket vi anser ger oss en bra grund då vi konstant utvecklar vår tjänst för att nå även bättre resultat i framtiden!
Undersök resultaten
Nedan har vi sammanställt informationen vi samlat in i en infograf där du lätt kan se och undersöka resultaten själv. Resultaten är sammanställda av de 407 unika svar vi mottog under kundundersökningens gång från 6 juli till den 15 augusti. Frågorna och svaren är kategoriserade i 3 huvudkategorier: Allmänna frågor, frågor om kundtjänst och frågor om våra hemsidor.
Vi gav besvarare även möjligheten att ge oss fria kommentarer om FlexLimit i allmänhet. Svaren har vi sammanställt som nyckelord i bilden nedan.

Bland alla respondenter lottade vi ut tre stycken SuperPresentkort värda 1000 kr/styck. Presentkorten har skickats till de lyckliga vinnarna.
Vi vill ännu en gång tacka våra kunder och alla som besvarat i undersökningen. Era svar och kommentarer är extremt viktiga för oss då vi konstant utvecklar vår verksamhet.
Bästa hälsningar,
Anna | FlexLimit